wtorek, 24 grudnia 2013

Składamy życzenia

Witamy świątecznie! 
Dziś chcemy złożyć Wam życzenia w nietypowy sposób.
Zapraszamy na nasz świąteczny blog-hop.

Na czym polega blog-hop? - oczywiście na skakaniu z miejsca na miejsce, według ustalonej trasy. 
Członkinie DT Scrapującego Pasa Startowego przygotowały dla Was świąteczne posty.

W każdym miejscu oprócz inspiracji świątecznych dostaniecie SŁOWA.
Zbierzcie je wszystkie, utwórzcie powstałą w ten sposób wiadomość 
i wyślijcie ją do mnie na maila: em11@tlen.pl

Spośród otrzymanych maili wylosuję osobę, która dostanie drobny upominek od SPS.

Miło by nam było, gdybyście zostawili ślad swoich odwiedzin w postaci komentarza.
Na Wasze maile czekam do 30 grudnia.


Lista wigilijnej wędrówki:


A jeśli poskakaliście już po naszych blogach i trafiliście tu od Tami,
to czas na ostatnie SŁOWA:
 
 "DT SPS"

Dobrej zabawy!

10 komentarzy:

  1. Ślicznie dziękuję za życzenia. Radosnych, pełnych dobroci i życzliwości Świąt. Pogody ducha i motywacji w dążeniu do zamierzonych celów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłam na wszystkich blogach i dostałam piękne życzenia świąteczne od Was:) Dziękuję:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Już poświątecznie życzę, by wena Was nie opuszczała :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakoś mi dzisiaj wariuje komp czy internet, czy jeszcze co innego... U Anek73 nie udało mi się zostawić chyba komentarza...choć próbowałam kilka razy... Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Okres Bożego Narodzenia trwa, więc cały czas można składać sobie życzenia, kolędować i przede wszystkim cieszyć się z tego wszystkiego, co Boże Narodzenie niesie ze sobą!

    Ja w tym miejscu dziękuję za to, że spotykam tutaj tylu wspaniałych, twórczych, dobrych i niesamowitych ludzi. Dziękuję, że jesteście! Piękne, ciepłe, radosne i dobre słowa ślę do każdego (każdej) z Was z osobna! Życzę wszystkiego, co najlepsze i najpiękniejsze!

    OdpowiedzUsuń
  6. Skakam więc zostawiam ślad, SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU ostatni skok za mną U Anek73 nie udało mi się zostawić komentarza...choć próbowałam kilka razy.

    OdpowiedzUsuń